5.2.11

:: Kucing dan sejadah ::

Posted by Mâ Fira at 2:21 PM
Assalamualaikum....ehemmmmmmm

Tengok tajuk pun dah boleh tau kan apa yg aku nak sembang kan ni...
Satu benda yang aku pelik dari dulu sampai la sekarang ni...anak-anak bulus memang suka sgt tido atas sejadah walaupun ada tempat yg lg empuk macam katil contohnye..hehehe.
Korang ingat aku buat cerita ek...meh tengok gambar ni meh....
Okey ni gaya sopan...elok jer duduk atas sejadah tu kan...by the way sejadah ni memang untuk anak-anak bulus. Bukan ape..so nanti takde la kacau aku tunaikan kewajipan. Memang dah prepare dua sejadah. Huhuhu..Next bukti
"Saya sangat cute posing begini hokeyy"

Dua ketul anak beranak ni memang takleh berenggang. Tido pun nak dekat-dekat.Atas sejadah jugak.Sekarang ni bilik aku dah di konker anak branak ni :)
Tengok la dua ketul ni tido. Sayu jer. Sebab tu tak sampai hati nak kacau diorang diekor tido.Terpaksa la sediakan 'Sejadah Buat Kucing ' .....hehehehe




p/s Merindui MA ngeeeeee ;)

0 comments:

 

Ragam & Garam Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise