25.5.11

:: Hikmah ::

Posted by Mâ Fira at 12:54 AM

Assalamualaikum...
Ingin bercerita soal hati. Semenjak dua menjak ni hati masih lagi terguris. Rupanya luka belum jadi parut. Luka masih tetap menjadi luka.Lambatnya nak sembuh Allah jer yg tahu. 


Aku pura-pura baik ke? Allah jer yg Maha Mengetahui. Tapi memang aku mengaku aku ni tak sebaik org lain. Tak sebaik org tu..pengalaman aku tak sama macam org lain. Kalau lah masa dapat berputar. Aku nak ubah semua keputusan aku dulu. Tapi dalam masa yg sama aku sayangkan hikmah-hikmah yg aku dapat disebabkan keputusan aku dulu. :)



Kerana hikmah itu lah mereka ini wujud
Kerana hikmah itu lah aku bertemu si dia 
Kerana hikmah itu lah aku kini bukan aku yg dulu
Alhamdulillah...
Ia membawa aku ke lorong yg sepatutnya
Biar belum sempurna
Tapi aku berusaha untuk menghampiri sempurna...

♪♫ Kata lah apa yg kau ingin...selagi kau dapat berkata...memang begitu sikapmu...semenjak dahulu ♪♫

 p/s ::  Terima kasih kerana sentiasa dan sudi menerima sy seadanya Azad

4 comments:

Ucop on May 25, 2011 at 7:57 AM said...

why me no picture???

Mâ Fira on May 25, 2011 at 9:37 AM said...

wahahahhahahha....

Mr Azad on May 27, 2011 at 6:54 AM said...

tu gmbr moci ms die kecik ke?huhuhu...

Mâ Fira on May 30, 2011 at 1:20 AM said...

yup2...comel n supan jer kan ms kecik..skrg xsenonoh...hahahah

 

Ragam & Garam Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise